Najnovšie recenzie zo sekcie Hry na PS2

Pridané: 4. decembra 2010

90%

• cena
  • skvelý dej
  • voľnosť,voľný pohyb
  • ťažké misie

Nový Medal of Honor získal nálepku Nature (pre osoby staršie sedemnástich rokov), čím sa z neho stane najviac krvavý diel série. Predchádzajúci mali iba Teen, vďaka čomu si ho mohli vychutnať aj mladiství starší trinástich rokov.Vo väčšine situácií získame voľnosť pri riešení daného problému. Zaujal ma jeden príklad, kedy môžeme využiť nočného videnia. Za úlohu dostaneme vyčistiť budovu plnú teroristov. S tlmičom odvlečieme dovnútra, zničíme všetky osvetlenie, nasadíme nočné videnie a máme skvelú výhodu - nepriateľ je slepý a nemá proti nám takmer žiadnu šanci.Misiu by šlo dokončiť aj iným spôsobom, všetko bude záležať na našej predstavivosti a bláznivých nápadoch.Musím však podotknúť, že ich výbava nie je nijako slávna. Disponujú maximálne samopalom s pár zásobníky a občas aj granátmi, vďaka čomu získavajú americke elitne jednotky navrch.

Big Mutha Truckers 2: Truck Me Harder

Big Mutha Truckers 2: Truck Me Harder

Anonym Anonym

Pridané: 18. novembra 2010

100%

• dfghjklôfdfghjklôlkjhgfdfghjklkjuytrfdfghjklô§ňôlkjhgfdfghjklôlkjhgfdfghjk

bbbbbbbvbnm,.-§ô.l,kjhgfghjklkjhgfdvghjkljhgfdghjklôpoiuytrfghjkloôpoiuytrfeghjklôloiuytgrfdvfbgnhml.okôpiuytrfedfgt

Need For Speed Carbon

Need For Speed Carbon

Anonym Anonym

Pridané: 14. novembra 2010

(naposledy upravené 14. novembra 2010)

100%

• hovno odo mna
  • hovnu odo mna

čooo ti treba??????

Need for Speed ProStreet

Need for Speed ProStreet

Anonym Anonym

Pridané: 10. novembra 2010

90%

• ti brdo to je hra
  • perfektni

super hra

GTA Liberty City Stories

GTA Liberty City Stories

Anonym Anonym

Pridané: 7. novembra 2010

(naposledy upravené 7. novembra 2010)

100%

• jozefpulko
  • jozefpulko

zahradna 46

Getaway 2: Black Monday

Getaway 2: Black Monday

Overený zákazník Aukro.sk Overený zákazník

Pridané: 18. septembra 2010

(naposledy upravené 18. septembra 2010)

Zakúpený v Aukro.sk

60%

...

God of War 2

God of War 2

Anonym Anonym

Pridané: 28. augusta 2010

100%

• mam aj jednotku takze sa mi paci aj dvojka
  • NIC

viborna hra

Transformers: Revenge of the Fallen

Transformers: Revenge of the Fallen

Anonym Anonym

Pridané: 28. augusta 2010

(naposledy upravené 28. augusta 2010)

100%

• optimus spraj
  • mega tron

ok vihra optimus spraj

Conflict: Global Storm

Conflict: Global Storm

Anonym Anonym

Pridané: 11. augusta 2010

100%

• skvela timova hra ktoru mozu hrat aj dvaja hraci
  • neviem si predstavit hru bez automatickeho zameriavania

aj tak to chcem ! :D

Medal Of Honor: Frontline

Medal Of Honor: Frontline

Anonym Anonym

Pridané: 26. júla 2010

80%

• cena
  • skvelý dej
  • voľnosť,voľný pohyb
  • ťažké misie

Need For Speed Carbon

Need For Speed Carbon

Anonym Anonym

Pridané: 8. júna 2010

80%

• množstvo skvelých áut
  • tuningovanie
  • závody v horách
  • hra je ku koncu tažká

Každému známa racingovka od electronic arts, další diel ktorí vyšiel po dieli most wanted, a opať z veľkým úspechom, opäť rôzne autá, pekné nablískané pod kapotou z kopou koní. Tak ako v každej inej NFS je možné tuningovať autá, či už vonkajší tuning, čo sa týka kapôt, spojlerov atd, taktiež samozrejme aj motor nech má čo najvyšší výkon aby ste mohli vítaziť v každom závode, opäť je tu veľké množstvo závodov, ako okruhy, drift atď. Zrejme najzaujímavejšou závodnou časťou sú závody v horách, kde môžte kludne vyletieť z cesty. V hre ide v podstate o získavanie území kde v každom území je boss, ktorého je nutné poraziť pre dalšie pokračovanie v hre, ak bossa porazíte môžte získať buď finančnú odmenu, nejaký bonusový diel na vášho tátoša, no dokonca i auto vášho súpera. V hre nechýba ani obľúbený drift, a v podstate je tento diel tak ako každý iný NFS vydarený. Grafika super na pomery PS2, a taktiež aj čeština poteší.

Need for Speed Undercover

Need for Speed Undercover

Anonym Anonym

Pridané: 8. júna 2010

80%

• veľa áut
  • grafika
  • hrateľnosť
  • voľnosť v meste
  • občas obtiažnosť

Závodná hra od EA sports, všetkým určite známa, hlavne veľkým výberom rýchlych áut a rozsiahleho tuningu, v hre nechýba ani autosculpt, a v podstate tuning áut je rovnaký ako v ostatných dieloch, rozširovanie blatníkov, spojlery, carbonové capoty, výfuky, fólie na okná a samozrejme samotný tuning pod kapotou vášho tátoša. V hre je veľa super áut ktoré si okamžite pri kúpe obľúbite, hrateľnosť je super, ja osobne som túto hru prešiel a veľmi ma bavila, v podstate v tejto hre ide o to, že ste policajt v roli závodníka a máte za úlohu pochytať rýchlych jazdcov na autách, postupne ich všetkých pochytáte a získavate ich autá a rôzne. V tejto hre je samozrejme voľná jazda čo znamená že môžte jazdiť voľne po celom meste, určite každého pohnevá keď vás naháňajú policajti a vy im neviete ujsť(zrejme nevedia že ste policajt). No nálada sa vám vylepší hneď po tom ako nastúpite do vyblískaného policajného mustangu alebo dokonca lamborghini a robíte peklo zo života ostatným rýchym vodičom na vytuningovaných autách.
Je to super rýchla hra a odporúčam. Určite potešia aj české titulky.

Harry Potter and The Half-Blood Prince

Harry Potter and The Half-Blood Prince

Anonym Anonym

Pridané: 8. júna 2010

80%

• voľnosť
  • grafika
  • čeština
  • hra je krátka

Opäť je tu další diel tejto velice známej postavy, či už knihy alebo filmu, určite pozná každý.
Dej sa odohráva na rokfortskom hrade kde môžte voľne pobehovať čo je super. Máte mapu a môžte si behať všade, po pozemkoch hradu, a po celom hrade, objavovať nové miesta, tajné chodby za obrazmi a rôzne. Mladý Harry čarodeník s prútikom v ruke čo behá po hrade a čaruje a čaruje, určite pobaví nielen deti ale aj staršiu vekovú kategóriu. Po celú hru zbiera Harry malé štíty, musíte plniť rôzne úlohy, zbierať veci, miešať lektvary a rôzne. V hre na PS 2 sú české titulky, čo je samozrejme škoda, nakoľko predošlí diel fénixov rád mal aj český dabing, no i tak poteší. Grafika je super, niet čo k nej dodať, no hra je dosť krátka, a rýchle ju prejdete, ale je to jedna z hier ktoré vrelo odporúčam.

Mercenaries 2: World in Flames

Mercenaries 2: World in Flames

Anonym Anonym

Pridané: 8. júna 2010

100%

• množstvo zbraní
  • deštrukcia budov, okolia
  • grafika
  • hrateľnosť
  • žiadne

Mercenaries 2: world in flames je vojenská strielačka, ktorá sa odohráva vo Venezuele, je to super strielačka kde je možné takmer všetko, v podstate si vyberiete hráča/vojaka z viacerých možných a ste žoldnier ktorý sa môže pripojiť na ktorúkoľvek stranu. Je tu obrovské množstvo zbraní, bômb, granátov, proste všetko možné, voľne môžte nastupovať do džípov, tankov, vrtuľníkov a rôznych obrnených zbraní. V tejto hre panuje totálna deštrukcia, všetko môžte zbúrať, zničiť, môžte dať bomby na budovy a kochať sa pri stlačení rozbušky ako vybuchuje a padá k zemi, všade samí prach, oheň a lietajúce časti budov, mapa je veľká rozšírená čiže môžte behať všade a strieľať protivníkov, môžte si zavolať svojich bojovníkov čo sú na vašej strane a spolu ísť bojovať, stačí zatrúbiť na aute a ide sa. Grafika je úžasná na pomery PS2, pekné prostredie, super hrateľnosť, túto hru odporúčam úplne každému, táto hra musí baviť proste úplne každého, strielať, ničiť, jazdiť, lietať na vrtuľníku, toto všetko dokopy predstavuje super zábavu ktorej sa nemôžete nabažiť pri tejto hre. Vrelo odporúčam každému.

FIFA 10

FIFA 10

Anonym Anonym

Pridané: 8. júna 2010

90%

• česká liga
  • český jazyk
  • množstvo líg
  • grafika
  • obtiažnosť

Túto svetovo známu hru zrejme nie je ani moc potrebné predstavovať, každý fanúšik futbalu a videohier musí poznať hru FIFA, fifa 2010 je další kus do zbierky, no neodlišuje sa moc od svojich starších predchodcov, možno tak súpiskami, a nejakými tymi malými zmenami ktoré pri hrani takmer ani nezbadáte, určite je prepracovanejší manažérsky mód, ktorý mňa osobne baví viac než hranie futbalu, môžte si vytvoriť vlastného manažéra a s nim určovať taktiku hráčov, nakupovať hráčov, predávať a rôzne. Samotný futbal je klasický, akurát sa zlepšila ingeligencia futbalistov, ale hra bude baviť každého priaznivca futbalu, grafika je myslím si na pomery playstation veľmi slušná, až na sem tam vypadávajúce textúry, ale myslím si že je to v poriadku.
Je tu obrovské množstvo líg, samozrejme aj tých najvyšších a najkvalitnejších ako španielska liga, nemecká, anglická, talianska, a rôzne iné, verte, je ich tu dosť. Určite poteší veľké množstvo hráčov aj česká liga, škoda že tvorcovia nepomysleli na tú našu ligu. V tejto hre sú samozrejme aj reprezentačné tými, kde samozrejme chýba aj tá naša slovenská, no ako v každej fife si môžte vytvoriť rôzne tými, hráčov, ligy, takže ak máte čas a chuť postaviť vlastný slovenský tým, alebo dokonca aj ligu, hra je stvorená pre vás. Odporúčam

MotorStorm: Arctic Edge

MotorStorm: Arctic Edge

Anonym Anonym

Pridané: 8. júna 2010

(naposledy upravené 8. júna 2010)

90%

• veľký výber vozidiel
  • grafika
  • obtiažnosť

Takže táto hra je vážne super, sám ju osobne mám a veľmi ma baví, sú to v podstate závody na ľade/na snehu ktoré sa odohrávajú na aliaške. Máte možnosť vybrať si z veľkého množstva áut, bugín, motoriek alebo nákladiakov. Samozrejme na nákladiaku je to lepšie, nemôžte spadnúť z neho. Určite sa každému zapáči aj nitro ktoré používate pri jazde, Autá možno meniť, farbu alebo rôzny tuning, meniť farbu tlmičov na motorke, farbu karosérie a rôzne. Určite odporúčam túto hru pre každého maniaka do PS2, pretože táto hra patrí medzi posledné racingovky na PS2, a určite každého poteší a zabaví.
Grafika je super, viac už z hernej konzoly PS2 sa dosiahnuť nedá, čiže stačí to. Hrateľnosť je dobrá, akurát niekedy budete mať problém vyhrať nejaký ten závod, no na to treba hlavne trpezlivosť a množstvo nervov.

NHL 09

NHL 09

Anonym Anonym

Pridané: 8. júna 2010

80%

• grafika
  • česká liga
  • český jazyk
  • demencia hráčov
  • brankári

NHL 09 je fantastická hokejová hra na ps2, kedže je posledná na ps2 (NHL 2010 už na ps2 nieje). Je tu veľké množstvo líg, z ktorých je najhlavnejšia NHL, ale zato tu je aj známa ruská liga. Určite každého poteší liga česká, kedže slovenská sa v tejto hre nenachádza, čo je škoda no určite poteší aj tá česká. V hre je taktiež liga fínská, švédská a rôzne iné ligy. Hrateľnosť je super, od začiatku to zrejme každého bude baviť no čím viac sa rozohráte tým to bude lahšie, keď som sa to naučil hrať na najviššej úrovni, súperi nemali šancu.
Mal som nastavenú úroveň najvyššiu, tretina 5 minút, no i tak po konci zápasu ukazovalo výhru na mojej strane vždy dvojcifernú, výsledky boli vždy rovnaké 12:4, 14:7, a rôzne.
Chcete dosiahnuť shootout so svojim brankárom? Takmer nemožné, brankári v tejto hre sú tým najslabším článkom, pri pomere striel na bránku 50ku 20 vo váš prospech, kde vy dáte možno 5 gólov, váš brankár inkasuje taktiež okolo 3, 4 góli, a to v každom zápase, mne osobne sa nepodarilo dosiahnuť shootout.
Super na hre je intuitívne ovládanie hráčov, ale dalšie mínus je občasná demencia hráčov, ako keby nevedli čo majú robiť a len postávajú. Graficky je na ps2 hra postačujúca, playerov určite poteší česká lokalizácia.
Je to super hra ktorá poteší hlavne priaznivcov ľadového hokeja, kedže je posledná NHL na ps2 mal by ju mať každý kto má rád hokej.

Zobrazujem 301 - 320 zo 344 recenzií 1...14 15 [ 16 ] 17 18